به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از جوانان استان ایلام اظهار داشت: جمعیت جوان در جوامع فرصت بی بدیلی برای توسعه همه جانبه است و باید از این ظرفیت موجود در استان بهره مند شویم.
وی افزود: شناسایی آسیب ها و چالش‌های موجود ضروری است و باید با برنامه ریزی برای برون رفت از آن اقدام کنیم.
معاون استاندار ایلام همچنین خواستار ارتباط بین بخشی کارگروه‌های تخصصی شد و گفت: کارگروه اشتغال و آسیب‌های اجتماعی از جمله کارگروه‌هایی است که بیشتر به حوزه جوانان ارتباط دارد و باید در تصمیم گیری‌ها مورد توجه قرار گیرد.
نوذری یادآور شد: سیستم آموزشی متناسب با نیاز بازار نیست و نیروی متخصص تربیت نمی شود از این رو با مشکل مواجه هستیم.
وی با بیان اینکه جوانان باید وضعیت موجود کشور را درک کنند، گفت: جوانان باید خواسته ها و انتقادات خود را در چهارچوب واقعیت های عینی جامعه مطرح و در کنار آن بر آرمان های سیاسی خود پافشاری کنند و مطالبه گر باشند.
معاون سیاسی استاندار ایلام به شرایط حاکم بر کشور اشاره کرد و افزود: هر ملتی و هر تاریخی فراز و نشیب هایی داشته و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و همانطور که توطئه دشمنان در طول 40 سال پیروزی انقلاب آسیبی به نظام وارد نکرده این شرایط و مشکلات نیز خواهد گذشت.
نوذری گفت: تبعیت از قانون باید محور فعالیت در تمام بخش‌ها باشد و برای تحقق مشارکت و پیشرفت همه‌ جانبه در هر منطقه‌ای، امیدبخشی به مردم و ایجاد نشاط اجتماعی بین جوانان ضرورتی انکارناپذیر است.
نوذری با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید مظلوم واقع شده، تاکید کرد: جوانان باید از هویت و دستاوردهای عظیم دولت دفاع و نقشه دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن مسئولان کشور را باطل کنند.
وی به دستور استاندار ایلام برای استفاده از ظرفیت جوانان در مدیریت استان اشاره کرد و گفت: دولت توجه جدی به مشارکت جوانان و زنان در پست های مدیریتی دارد که این روند نیازمند پروسه ای تدریجی است.
نوذری تاکید کرد: جوانان سرمایه کشور محسوب می شوند و نیاز است که با حساسیت در پیشگیری از آسیب ها و آموزش های هدفمند از آینده سازان کشور حمایت کرد.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.