به گزارش ایرنا، سردار رضا بنی اسدی فر روز سه شنبه در حاشیه آغاز طرح یاد شده در جمع خبرنگاران افزود: دشمن در جنگ نرم خود کانون خانواده را هدف قرار داده لذا آسیب ها و تهدیدها از حوزه سخت افزاری به سمت نرم و فرهنگی تغییر جهت داده است.
وی گفت : پلیس نیز در این راستا و برای مقابله با هجمه های نرم دشمنان تغییر رویکرد داده و بمنظور مقابله اصولی با این تهدیدها برنامه های ویژه ای را پیش بینی کرده است.
سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: پلیس با توجه به ارزیابی های انجام شده در ستاد انتظامی متناسب با تهدیداتی که متوجه امنیت جامعه است ببخصوص هدف گذاری دشمنان در حوزه نرم افزاری و کانون خانواده، هنجارشکنی، بداخلاقی های اجتماعی و ترویج قانون گریزی با استفاده از ظرفیت مشاوران مجرب و آموزش دیده مترصد اقدام مقابله ای مناسب در حوزه نرم افزاری با شناسایی نقاط هدف از پیش طراحی شده است.
وی اظهار داشت: 16 کارگاه آموزشی در طرح اجتماعی - انتظامی آرامش در خانواده تدارک دیده شده که به پروژه های مساله شناسی و اقدامات مقابله ای با حضور کارشناسان و روان شناسان می پردازد.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: آموزش های محیطی با پیشگری از منازعات خانوادگی و اجتماعی در حوزه کنترل آسیب های اجتماعی در طرح اجتماعی - انتظامی آرامش در خانواده مد نظر قرار گرفته و فعلا به صورت محدود در حاشیه شهر کرمان اجرا می شود.
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.