به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های حوزه مسکن این نهاد گفت: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی بیش از 16 میلیارد ریال از محل اعتبارات این نهاد، تسهیلات بانکی و مشارکت خیران هزینه شده است.
ضیاء رضایی با اشاره به برنامه‌های امسال کمیته امداد استان ایلام در حوزه مسکن گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال 952 مورد خدمت مسکن برای نیازمندان استان ایلام انجام می‌شود که شامل 166 مورد ساخت و خرید مسکن مددجویی و بیش از 780 مورد تعمیرات و فضای جانبی مسکن خواهد بود که در این زمینه 112 میلیارد ریال هزینه می‌شود.
وی با عنوان اینکه تأمین مسکن برای نیازمندان از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است و یکی از خدمات گران‌ قیمت امداد در حوزه تأمین مسکن برای نیازمندان است، گفت: هرساله خدمات ارزنده‌ای در این زمینه به نیازمندان صورت می‌گیرد.
مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به کلنگ زنی این واحد مسکونی در شهرستان دره شهر برای یک مددجوی روستایی گفت: برای ساخت این واحد مسکونی 200 میلیون ریال کمک بلاعوض از سوی امداد، 100 میلیون ریال از سوی استانداری، 200 میلیون ریال کمک‌های خیران و 250 میلیون ریال نیز تسهیلات بنیاد مسکن اختصاص ‌یافته است.
نماینده مردم شهرستان‌های به دره، دره شهر، آبدانان و دهلران در مجلس نیز با تقدیر از تلاش های کمیته امداد در ساخت مسکن و موضوع اشتغال نیازمندان گفت: اقدامات ارزنده‌ای در حوزه مسکن توسط کمیته امداد انجام ‌شده که امروز نمود این تلاش‌ها را در اینجا شاهد هستیم.
شادمهر کاظم‌زاده با اشاره به اینکه امروزه از لحاظ اقتصادی در شرایط سختی هستیم، یادآور شد: توجه به این موضوع اشتغال مردم مناطق محروم و تأمین مسکن برای آنان می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های آنان را برطرف کند.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.