محسن علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در میبد با بیان اینکه از این تعداد 30 مددجو مربوط به میبد است افزود: در این رابطه توفیقات خوبی دردیدار با فرماندار میبد حاصل و قرار شد تعدادی قطعه زمین برای تامین مسکن مددجویان این شهرستان واگذار شود.
علیزاده، ظرفیت های اقتصادی را یکی ازمباحث مهم شهرستان میبد عنوان کرد و با بیان اینکه این بحث از2 محور قابل بررسی است تصریح کرد: در بحث اقتصادی می توان منابع مالی خوبی را دراختیار کمیته امداد برای کمک به محرومین قرار داد.
وی افزود: بحث دیگر، اشتغال است که ما علاوه بر تسهیلاتی که برای اشتغال مددجویان پرداخت میکنیم کارخانجات و شرکت های خوب و فعالی که درشهرستان هستند می توانندبرای تامین نیروی انسانی خود از مددجویان تحت پوشش امداد استفاده کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان اظهار داشت: باید عزم خود را جزم کنیم تا مددجویان و محرومین درشرایط و اوضاع اقتصادی پیش رو لطمه نخورند.
علیزاده با بیان اینکه دولت، مجلس و این نهاد، همت مضاعفی در این راستا دارند به پرداخت حقوق مستمری بگیران درماه جاری اشاره کرد و گفت: حقوق مستمری بگیران درماه جاری با وجود شرایط اقتصادی با 14 درصد افزایش همراه بوده است .
مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد:درسال 94،58هزار و 500 نفر مددجو تحت پوشش کمیته امداد استان قرار داشتند که این آماربا توانمندسازی و خروج آنها از چرخه حمایتی درسال جاری به 21 هزار و 500 نفر کاهش یافته است.
6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.