در تردد بین استانی هیچ تغییری ایجاد نشده و محدودیت‌ تردد برای خودروها با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز در روز انتخابات به قوت خود باقی است.

جی پلاس؛ دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت ترددها به شهرهای نارنجی و قرمز را در روز انتخابات تشریح کرد.

حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا در پاسخ به این سوال که ممنوعیت تردد بین استانی در روز انتخابات برای رأی‌گیری شوراهای شهر به چه صورت است، گفت: در تردد بین استانی هیچ تغییری ایجاد نشده و محدودیت‌ تردد برای خودروها با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز در روز انتخابات به قوت خود باقی است.

قاسمی افزود: افراد می‌توانند بدون وسیله نقلیه خود و با وسیله نقلیه عمومی به استان‌های دیگر سفر کنند، اما اصل بر این است که این کار را انجام ندهند.

وی گفت: ما اکنون با افزایش شعبات اخذ رأی برای مردم شرایطی را ایجاد کردیم که در کنار مدیریت مخاطرات مرتبط با بیماری کرونا انتخابات را برگزار کنیم. اگر بنا باشد در این شرایط افرادی برای رأی دادن در انتخابات شوراها تردد داشته باشند، این موضوع با سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مغایر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.