طرح ترافیک به خاطر وضعیت قرمز تهران تغییر می کند؟

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره احتمال تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران گفت: هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است اما با توجه به شرایط جدید بیماری کرونا که بر استان تهران حاکم شده است قطعا تمهیداتی پیش‌بینی می‌شود اما هنوز تصمیم‌گیری در این خصوص نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونا در شهر تهران فردا در خصوص تغییر در اجرای طرح ترافیک تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: نرخ کرایه حمل و نقل عمومی از پایان خرداد ماه افزایش می‌یابد.

«عبدالرضا چراغعلی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره احتمال تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران گفت: هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است اما با توجه به شرایط جدید بیماری کرونا که بر استان تهران حاکم شده است قطعا تمهیداتی پیش‌بینی می‌شود اما هنوز تصمیم‌گیری در این خصوص نشده است.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله فردا در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به افزایش نرخ حمل و نقل عمومی از پایان خردادماه گفت: با توجه به تورم و هزینه‌های وارده بر ناوگان حمل و نقل عمومی پس از بررسی‌های کارشناسی و به پیشنهاد شهرداری تهران، تصویب شورای اسلامی شهر تهران و همچنین تایید کمیته انطباق در فرمانداری تهران نرخ حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کرد.

چراغعلی با بیان اینکه این افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی از ۳۱ خرداد ماه اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: نرخ مترو و اتوبوس حمل و نقل عمومی ۲۵ درصد و تاکسی های شهری ۳۵ درصد افزایش قیمت خواهند داشت و هرگونه افزایش تا پیش از این زمان غیر قانونی است.

دیدگاه تان را بنویسید