مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز روز دوشنبه دراین باره به خبرنگار ایرنا گفت: واگذاری امور محرومان به مردم و خیّران باهدف توسعه ابعاد مردمی کمیته امدادامام (ره) از جمله رویکردهای مهم این نهاد حمایتی است.
محمد محمدی فرد افزود: افزایش مراکز نیکوکاری شهرها به‌منظور مشارکت ساکنان محلّه‌ها برای رفع نیازهای معیشتی مددجویان تحت حمایت این نهاد که در همان محله سکونت دارند با جدیّت در حال انجام است.
وی ادامه داد: ‌اکنون تعداد این مراکز از 18 مرکز نیکوکاری سال 96 به 33 مرکز افزایش پیداکرده است.
محمّدی فرد گفت: این اقدام ازسوی دو روستای آیگان و اویزرآغاز یک حرکت جدید است و در آینده نزدیک با برنامه‌ ریزی صورت گرفته شورای سایر روستاها نیز در اقدامی مشابه زمینه مشارکت روستائیان برای رفع نیازهای محرومان و مددجویان ساکن در روستای خود را فراهم و به این زنجیره خیر می‌پیوندند.
مدیرکل کمیته امداد البرز با تأکید بر اینکه اعتبارات این نهاد به‌ تنهایی پاسخگوی نیازهای جامعه هدف این نهاد نیست افزود: با توجه به شرایط اقتصادی اخیر کشور و افزایش مشکلات معیشتی مددجویان و سایر نیازمندان مراجعه‌کننده به کمیته امداد، آحاد مردم، مسئولان، نیکوکاران و مؤسسات خیریه باید برای کاهش فقر در بین محرومان به این نهاد کمک کنند.
8029/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.