حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی تفاهم نامه مشترکی که بین اوقاف و امور خیریه، نمایندگی آستان قدس رضوی و هیات رزمندگان استان البرز منعقد شده مقرر شد تا مراسم شهادت امام نهم شیعیان در یک بقعه شاخص استان برگزار شود.
وی اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه و تصمیم گیری مسئولان این بخش ها مقرر شد تا این مراسم در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) کرج با سخنرانی حجت الاسلام شیخ جعفر خادم انجام شود.
وی با بیان اینکه این تفاهم نامه به صورت سراسری کشوری و همزمان در 31 استان کشور منعقد شده، گفت: در این مراسم خادمین آستان قدس رضوی با حمل پرچم حرم رضوی حضور داشته ضمن اینکه خادمیاران رضوی استان نیز حضوری گسترده دارند.
صالحی بیان داشت: باتوجه به اینکه امام جواد (ع) جوانترین امام شیعیان بوده که به شهادت رسیده ، سعی شده تا در این مراسم خادمیاران جوان استان نیز حضور داشته باشند.
وی اضافه کرد که مراسم روز و شب شهادت امام جواد (ع) در 15 امامزاده شاخص دیگر استان نیز همچون امامزادگان محمد (ع)، حیدر (ع) کلاک، طاهر (ع) مهرشهر، جعفر (ع) هشتگرد برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت که در کنار مراسم شب شهادت در امامزاده حسن (ع)، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از کلام مقام معظم رهبری به صورت 20 بنر به نمایش گذاشته شده است.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.