به گزارش ایرنا، دکتر غلامرضا شکری روز شنبه در نشست هم اندیشی با اعضای گروه علوم دامپزشکی فرهنگستان علوم در محل موسسه رازی با ابراز خرسندی از حضور استادان پیشکسوت دامپزشکی در این موسسه، افزود: این مجموعه بنیاد مستحکمی است که گذشتگان از سر احساس وظیفه و وطن دوستی بنیان نهادند و با همه فراز و فرودی که طی کرده امروز به آن افتخار می کنیم.
 وی با بیان اینکه تلاش کردیم امانتی که تحویل ما شد را دست کم در شرایط مقبول و یک پله بالاتر از آنچه تحویل گرفتیم به آیندگان بسپاریم، تاکید کرد: این مقدور نیست جز در سایه تلاشی شبانه روزی و ایجاد ارتباطی محکم با همه جایگاه هایی که می توانند در این عرصه کمک کنند.
شکری گفت: با توجه به شرایطی که در پیش داریم و ممکن است با محدودیت هایی مواجه شویم سعی کردیم حمایت نهادهای مرتبط را جلب کنیم اما به واقع بیشترین حمایت و همراهی از سوی دستگاه هایی بوده که کمترین ارتباط را با موسسه رازی دارند.
معاون پشتیبانی و برنامه ریزی موسسه رازی با اشاره به اینکه این موسسه به پشتوانه تجربه تحریم سال های 90 و 91 این برهه را نیز پشت سر خواهد گذاشت و به نقش تاریخی خود ادامه خواهد داد، تاکید کرد: البته این به معنای بی نیازی موسسه رازی از همراهی و حمایت مسئولان نیست بلکه همکاری تمام اساتید موجب دلگرمی ما و تلاش بیشتر برای پیشبرد برنامه ها است.
وی گفت: تاریخ موسسه رازی، تاریخ دینداران است و موفقیت های این مجموعه مرهون و مدیون زحمات کسانی است که بی چشمداشت، بی دریغ و بی هیاهو وظیفه خود را در تامین واکسن های مورد نیاز کشور انجام می دهند.
موسسه تحقیقاتی واکسن و سرم سازی رازی از سال 1303 به منظور ریشه کنی طاعون گاوی کار خود را در منطقه حصارک کرج آغاز کرد.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.