به گزارش ایرنا، علی اسحاقی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده پیشین و جدید پایگاه شهید چمران موسسه رازی، ضمن قدردانی از تلاش های فرمانده پیشین و آرزوی توفیق برای مسئول جدید، افزود: شرکت های تولید کننده واکسن در خارج از کشور واکسن های مشابه تولید داخل را به شیوه های مختلف و با قیمتی پایین در بازار ایران عرضه می کنند.
 رییس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با اشاره به وجود چالش های متعدد پیش روی این موسسه، اظهار داشت: وجود نیروهای دلسوز و پرتلاش از امتیازاتی که هر مجموعه ای می تواند داشته باشد و وجود چنین نیروهایی در موسسه رازی که تعدادشان هم کم نیست، بسیار ارزشمند است.
وی افزود: موسسه رازی تا کنون با کمک همین افراد دلسوز توانسته موفقیت های بزرگی به دست آورد اما برای پیشرفت روزافزون به کار و تلاش بیشتری نیاز است و از همه مهم تر اینکه باید فکر کنیم و بیندیشیم برای رشد و توسعه چه کاری لازم است انجام دهیم.
رئیس موسسه رازی نقش بسیجیان موسسه را در ایجاد همدلی و رفع مشکلات تاثیرگذار خواند و گفت: هر یک از افرادی که در بخش های مختلف تحقیقی، تولیدی و خدماتی موسسه رازی مشغول به کار هستند، نقش موثری در رفع نقص ها و کمبودها به عهده دارند اما انتظار از بسیجیان به مراتب بیش از دیگران است.
اسحاقی به سابقه درخشان و قدمت بالای موسسه رازی اشاره کرد و با بیان اینکه باید دست در دست یکدیگر برای اعتلای جایگاه این مجموعه گام برداریم، تاکید کرد: موسسه رازی همواره با چالش هایی در بیرون از مجموعه مواجه بوده که تا کنون با حمایت و همراهی یکدیگر از آن ها عبور کرده ایم و ادامه همین روند سرلوحه عملکرد ما خواهد بود.
رییس موسسه رازی افزود: پیشرفت علم در صورتی که با ایمان و بصیرت همراه باشد بسیار سریع تر خواهد بود و ما را با سرعت بیشتری به مقصود می رساند.
موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی که به منظور ریشه کنی طاعون گاوی در کرج تاسیس شد، بیش از 90 سال قدمت دارد.
6156/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.