رئیس هیات کشتی البرز در حاشیه برگزاری این رقابت ها در گفت وگو با ایرنا گفت: این مسابقات پس از تائید طرح ایران برای برگزاری مسابقات به صورت اشتراکی در اتحادیه جهانی در بخش پسران به کشورمان واگذار شد.
حمید یاری اظهار داشت: این رقابت ها به مدت یک روز با حضور 11 تیم آسیایی در ورزشگاه انقلاب کرج در رشته های آزاد و فرنگی برگزار می شود.
وی گفت: در رقابت های کشتی نونهالان قهرمانی آسیا ، ورزشکاران کشورهای ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان، هند، اردن، بنگلادش، پاکستان، سوریه، سنگاپور، ترکمنستان و ایران حضور دارند.
یاری با بیان اینکه این رقابت ها در 10 وزن برگزار می شود، ادامه داد: دولت تورلیخانوف رئیس شورای کشتی آسیا از کشور قزاقستان به عنوان مهمان ویژه در این مسابقات حضور دارد.
همچنین کمال محمد بوعزیز نماینده اتحادیه جهانی کشتی که دراین رقابت ها حضور یافته، اظهار داشت: این رقابت ها به این دلیل که یک روزه برگزار می شود مستلزم این است که تمام تیم ها قوانین را به شکل مناسب رعایت کنند.
وی افزود: قبل از شروع بازی ها کمیته هایی برای آموزش تکمیلی به مربیان و داوران برگزار تا رقابت ها در سلامت کامل انجام شود.
وی مهم ترین موضوع در کشتی رده نونهالان را اخطار دادن دانست و اظهار داشت: داوری در این مسابقات بر عهده 22 داور ایرانی و 10 داور خارجی است.
بوعزیز گفت: این رقابت ها به عنوان فستیوال در رده جهانی است و مربیان و داوران باید از بی احترامی و حرکت ناشایست خودداری کنند.
بخش کشتی دختران آسیا در ژاپن برگزار می شود.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.