محمدحسین محبی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ارشک محبی ورزشکار کرمانشاهی است که به همراه تیم ملی کشتی سنتی عازم رقابت های قهرمانی داخل سالن آسیا - اقیانوسیه شده است.
وی ادامه داد: محبی نماینده وزن 90 کیلوگرم تیم کشتی سنتی ایران در این رقابت ها خواهد بود که روز 31 شهریور به میدان می رود.
محبی خاطرنشان کرد: رقابت های کشتی سنتی داخل سالن آسیا - اقیانوسیه در روزهای 30 و 31 شهریور در ترکمنستان برگزار می شود.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه ایران در این رقابت ها با سه کشتی گیر حضور پیدا کرده است، از محمد نادری و احمد میرزاپور به عنوان دیگر نمایندگان کشتی سنتی ایران یاد کرد.
وی خاطرنشان کرد: هدایت تیم کشتی سنتی ایران برعهده عبدالرضا کارگر است و نادر صدیقی نیز به عنوان مربی تیم ایران را همراهی می کند.

** تنها هدفم کسب مدال در مسابقات داخل سالن آسیا و اقیانوسیه است
ارشک محبی پیش از اعزام به رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا - اقیانوسیه به خبرنگار ایرنا گفت: تنها هدفم برای شرکت در این رقابت ها، کسب مدال و قرار گرفتن روی یکی از سکوهای قهرمانی است.
وی با بیان اینکه مدت هاست در اردوی تیم ملی کشتی سنتی حضور دارد، افزود: اگر با مسائلی نظیر بدشانسی و ناداوری روبرو نشوم حتما با مدال به کشور باز می گردم.
محبی خاطرنشان کرد: بدون شک رقابت های قهرمانی داخل سالن آسیا - اقیانوسیه محل حضور آماده ترین ورزشکاران است و کسب مدال در آن کار ساده ای نیست ولی با شناختی که از خود دارم مطمئنم می توانم مدال کسب کنم.
ملی پوش وزن 90 کیلوگرم کشتی سنتی ایران ادامه داد: ورزشکاران ازبکستان، عراق، چین و ژاپن از مهمترین رقبای من در مسابقات خواهند بود.
وی در پایان گفت: وضعیت کلی تیم کشتی سنتی ایران مطلوب است و به طور قطع 2 ملی پوش دیگر ایران هم شانس بالایی برای کسب مدال در رقابت ها دارند.
پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا - اقیانوسیه از 26 شهریور ماه با حضور 49 کشور از قاره های آسیا و اقیانوسیه در ترکمنستان آغاز و تا روز پنجم مهر ادامه خواهد داشت.
کاروان ورزشکاران ایران که به نام شهید مدافع حرم 'محسن حججی' نامگذاری شده نیز با 214 ورزشکار (115مرد و 66زن ) به این رقابت ها اعزام شده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.