سرهنگ جواد صفایی روز سه شنبه درگفت وگو باخبرنگاران گفت: در پی ارسال پرونده نزاع و درگیری دسته جمعی به کلانتری 19 باغستان کرج که طی آن جوانی 22 ساله بر اثر ضربات جسم سخت به شدت آسیب دیده و به بیمارستان منتقل شده بود پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در این زمینه 5 متهم به قتل که در درگیری حضور داشتند دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند که در بازجویی های ماموران منکر هر گونه درگیری با فرد مصدوم شدند.
صفایی خاطرنشان کرد: در بررسی آخرین وضعیت مصدوم و طبق اظهارات پزشک معالج وی ضربه وارده به حدی بوده است که جمجمه شکسته و بافت های مغز آسیب دیده و با توجه به پایین بودن علائم حیاتی، امکان زنده ماندن متهم بسیار ضعیف تشخیص داده شد.
وی گفت: با توجه به انکار متهمان، ماموران به محل درگیری اعزام که طی تحقیقات محلی از افرادی که در زمان درگیری در محل حضور داشتند محرز شد که علت درگیری اختلاف خانواده 2 نفر از متهمان دستگیر شده، بوده است.
صفایی افزود: پس از درگیری لفظی که این افراد با یکدیگر داشتند، یکی از آنان برای انتقام به همراه برادر خود و فرد مصدوم به محل درگیری مراجعه که در آن با پرتاب سنگ و شیشه به سمت یکدیگر یکی از آنان دچار ضربه مغزی شد که جان باخت .
وی یادآورشد: در بازجویی های ماموران مشخص شد که یکی از متهمان دستگیر شده با وارد آوردن ضربات چوب دستی به سر مقتول ، متهم اصلی پرونده است که با قرار بازداشت موقت و سایر متهمان نیز به اتهام مشارکت در نزاع دسته جمعی با قرار وثیقه قانونی تحویل زندان شدند.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.