حسن جهانشاهلو دادستان فردیس روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران درباره فضاسازی های صورت گرفته در خصوص پرونده مریم فرجی، گفت: نامزد سابق این خانم چند روز پیش دستگیر و با توجه به شواهد متقن و کافی به قتل او اعتراف کرد.
دادستان فردیس گفت که جسد مقتول که در باغ خواهر قاتل دفن شده بود، با حضور خانواده اش خارج شده و به پزشکی قانونی انتقال یافت.
موضوع نحوه مرگ این فرد در روزهای اخیر در برخی از شبکه های اجتماعی منتشر شده و برخی از این طریق قصد شایعه پراکنی هایی داشتند که با پاسخ دادستان فردیس موضوع قتل او توسط نامزد سابقش به دنبال اعتراف وی آشکار شد.
دادستان فردیس درباره اطلاع رسانی در این گونه پرونده ها، گفت: بر این باور هستیم که باید از اطلاع رسانی در پرونده های جنایی به دلیل اینکه آرامش جامعه را بر هم می ریزد خودداری شود اما به دلیل مسایلی نظیر آبروی افراد و ارگان ها و پیشگیری از موارد مشابه اطلاع رسانی در دستور کار قرار می گیرد.
**جسد سوخته دختر جوان در فردیس کشف شد
رییس پلیس آگاهی استان البرز نیز از کشف جسد سوخته دختر جوانی در شهرستان فردیس خبر داد و در گفت و گو با ایرنا، گفت: پلیس شهرستان فردیس در پی اطلاع خانواده دختر جوانی مبنی بر اینکه دخترشان از منزل خارج شده و دیگر برنگشته است، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اگاهی این شهرستان قرار داد.
وی اضافه کرد: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد که دختر مفقود شده همان روز با یک دستگاه خودرو از منزل خارج شده و دیگر برنگشته است.
جواد صفایی افزود: بلافاصله پرونده به پلیس اگاهی استان البرز ارجاع شده و تیم پلیس اداره جنایی اگاهی البرز اقدامات اطلاعاتی خود را در این زمینه انجام دادند.
وی گفت: پس از بررسی ها جسد مذکور در اطراف شهرستان فردیس کشف و تحقیقات پلیس برای شناسایی قاتل آغاز شد.
وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات بیشتر پلیس مظنون به قتل که خواستگار وی بوده دستگیر و در بازجویی ها به قتل دختر جوان اعتراف و اذعان داشت که در پی اختلافات با مقتول وی را به قتل رسانده و سپس جسد وی را در اطراف فردیس دفن کرده است.
صفایی گفت: پس از اعترافات متهم با حضور بازپرس ویژه محل دفن گود برداری و سپس جسد کشف شده برای شناسایی خانواده مقتول به پلیس اگاهی فردیس منتقل شد.
٢٠٩٨/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.