به گزارش ایرنا، رضا حیدری روز پنجشنبه در آئین افتتاحیه سیزدهمین دوره رقابت های کونگ فو و هنرهای رزمی به میزبانی استان البرز در باشگاه انقلاب کرج افزود: به عنوان اولین رشته ورزشی کشور، تمام تلاش ما بر است که بتوانیم در نهادهای معتبر جهانی رزم ملی کشورمان را ثبت و به همین منظور همه دستگاه ها در حال همکاری هستند تا این اتفاق مهم برای کشور رخ بدهد.
وی اضافه کرد: برنامه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی این است که رویدادهای بین المللی را در کشور با سبک و سیاق فرهنگ ایرانی اسلامی برگزار کنند.
حیدری گفت: به همین منظور رقابت های جهانی کونگ فو به میزبانی کشورمان برگزارمی شود که 7 استان کشور برای میزبانی این رقابت ها درخواست داده اند.
وی اشاره ای به زمان برگزاری این رقابت ها نکرد.
وی با بیان اینکه هدف این است تا ورزشکاران ایرانی بتوانند در عرصه جهانی مدال آوری کنند خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ذاتی فدراسیون کشف استعدادهای جدید در این رشته ورزشی است.
حیدری گفت: با این هدف در استان هایی که بضاعت مالی ندارند و استعدادهای نهفته و دور از چشم مسئولان دارند، این اقدام صورت خواهد گرفت تا بتوان هر چه بیشتر این استعدادها را کشف تا در عرصه های مختلف افتخار آفرینی کنند.
سیزدهمین دوره رقابت های کونگ فو و هنرهای رزمی بزرگسالان، انتخابی تیم ملی به مدت 2 روز با حضور 33 تیم از سراسر کشور به میزبانی البرز در حال برگزاری است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.