به گزارش ایرنا، مدیرکل استاندارد استان البرز در این آیین گفت: واحدهای برتر، آزمایشگاه های همکار و مدیران کنترل کیفیتی در استان توانستند به عنوان برتر و نمونه شناساسی شوند.
فتانه شکرالهی افزود: 11 واحد تولیدی توانستند امتیازات و الزامات استانداردهای استانی را داشته باشند.
وی به فعالیت 184 آزمایشگاه در استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: 2 واحد به عنوان برتر و 5 مدیر کنترل کیفیت با ارزیابی برتر در استان البرز شناخته شدند.
شکرالهی گفت: هر سال در سازمان ملی استاندارد واحدهای برتر ملی مورد تقدیر قرار می گیرند امسال نیز از 31 استان کشور این واحدها مورد ارزیابی قرار گرفتند.
مدیرکل استاندارد استان البرز افزود: امسال از 9 واحدتولیدی در سطح ملی 3 واحد تولیدی از استان البرز بودند از 31 استان توانستیم یک سوم واحدهای برتر را داشته باشیم.
شکرالهی با ارایه آمار مقایسه درصد انطباق 6 فرآورده های خریداری شده از مراکز عرضه استان البرز افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد بخش عمده ای از فرآورده های تولید داخل با درصد بالاتری نسبت به کالاهای مشابه خارجی با معیارهای استانداردی انطباق داشتند.
وی با اشاره به قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران گفت: تمامی قوانین و اقدامات برای افزایش پوشش استاندارد برای محصولات داخل و ترویج آن است.
وی ادامه داد: این نشان می دهد همکارن واحدهای تولیدی و مدیران کنترل کیفیت و همکاران اداره کل استاندارد توانستند کار خود را به خوبی انجام دهند
تا اینکه کالاهای با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه کنند.
در پایان از واحدهای تولیدی نمونه برتر ملی با اهدا لوح و تندیس و مسئولان کنترل کیفی واحدهای تولیدی با اهداء لوح تجلیل شدند.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.