محمد مجرد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس کمیته فنی و نظارت به منظور رصد وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز در بخش مرکزی کرج فعال است.
وی با اعلام اینکه پایش های مستمر با تشکیل اکیپ های گشت و بازرسی از وضعیت ساخت و سازها در این منطقه ادامه دارد،افزود: این اقدام به ویژه در روستاهای بخش مرکزی کرج که تقاضای بیشتری برای تصرف زمین و ساخت ویلاها وجود دارد، با شدت بیشتری تداوم دارد.
مجرد با بیان این که ساخت و ساز غیرمجاز جرمی مخفی نیست، گفت: عدم انجام وظیفه و نظارت مناسب توسط دستگاه‌ها باعث ساخت و ساز غیرمجاز می‌شود از این رو تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا این روند پایش ها بصورت مستمر مداوم ادامه داشته باشد.
وی تاکید کرد: دراین زمینه جلسات توجیهی متعددی با دهیاری ها و شوراهای اسلامی برگزارشده و چارچوب های قانونی برای اجرای کامل ضوابط مشخص شده است.
بخش مرکزی شهرستان کرج شامل دهستان های گرم‌دره،محمدآباد، کمال‌آباد و شهرهای کرج، ماهدشت، مشکین‌دشت، کمال‌شهر، محمدشهر و گرمدره است که جمعیت آن بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت بخش مرکزی شهرستان کرج در سال 85 برابر با یک میلیون و 698هزار و 465 نفر بوده است.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.