مجید غلام سریزدی روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چشم انداز مناسبی برای فعالیت های شهری کرج ترسیم شده که به افق 1400 موسوم است.
وی گفت: در ابتدا کاری، تعامل اثر بخش با تمام اعضای شورای شهر و مسئولان ارشد استانی برای پیشبرد برنامه های عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی در اولویت کاری قرار دارد.
شهردار منتخب کرج اظهار داشت: بسترهای مناسبی برای تحقق برنامه های مختلف شهری پیش بینی شده و با تکیه بر توانمندی های نیروی انسانی شهرداری ، اهداف مدیریت شهری در خدمات رسانی مناسب به شهروندان محقق خواهد شد.
غلام سریزدی ، رسیدگی سازمان یافته به درآمد های شهرداری کرج یکی از برنامه های خود عنوان کرد و گفت: اکنون وضعیت درآمدی شهرداری منظم نیست که متاثر از مسائل اقتصادی شهر و کشور است.
شهردار منتخب کرج افزود: تمام فعالیت های شهری در چارچوب چشم انداز 1400 تعریف می شود و براساس ظرفیت ها ، امور را پیش خواهیم برد.
وی با بیان اینکه کلانشهر کرج بسترهای درآمدی مناسبی دارد ، بیان داشت: تلاش می شود در 40 روزنخست فعالیت کاری بر اساس تجارب روز، وضعیت درآمدی شهرداری را به سامان برسانیم.
شهردار منتخب کرج با بیان اینکه یکی از دغدغه های مدیریت شهری تامین حقوق کارمندان و کارگران شهرداری است ، گفت: تلاش ها بر تامین منابع درآمدی برای تامین حقوق پرسنل و پیشبرد برنامه های مختلف شهری معطوف می شود.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری کرج دارای نیروی انسانی توانمند و کارآمد است، افزود: از ظرفیت نیروی انسانی مدیریت شهری برای خدمت به شهروندان استفاده خواهد شد.
غلام سریزدی روز گذشته با کسب 9 رای از 13 رای اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار کرج انتخاب شد.
وی در سال های 80 تا 82 مسئولیت شهرداری کرج را در کارنامه کاری خود دارد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.