به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز افزود: البرز استانی صنعتی و تولیدی است که بخشی از صنایع آن نیاز به بازسازی و نوسازی دارد.
وی ادامه داد: با توجه به تحریم های جدید و امکان تحریم های دیگر، لازم است تولید کالاهای کیفی و مناسب با قیمت پایین مد نظر قرار گیرد.
نجفی تاکید کرد: نیاز به نوسازی و توسعه صنایع داریم زیرا برخی از صنایع بافندگی، پوشاک و ریسندگی جوابگو نیست و فرسوده شده است.
استاندار البرز گفت: تولید با کیفیت داخلی نیازمند فناوری جدید است که با توجه به ارتباط ایران با برخی از کشورهای اروپایی باید از این فرصت برای ورود تکنولوژی های نوین بهره گرفت.
وی خاطرنشان کرد: البرز درمسیر رفع موانع تولید گام های موثری برداشته و امروز بانک ملی این استان رتبه نخست کشوری را دراین زمینه کسب کرده است.
نجفی گفت: اشتغال همچنان مورد تاکید است و یکی از مولفه های آن توجه به بخش تولید داخل است که باید هرچه بیشتر رونق یابد.
وی اضافه کرد: مشکلات رونق تولید به جد دنبال می شود و عملکرد بانک ها دراین زمینه مورد ارزیابی قرارمی گیرد، بنابراین لازم است تمهیدات لازم ازسوی دستگاه های اجرایی متولی صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: وام ها و تسهیلات روستایی برای مشکلات تولیدی در این مناطق گره گشا است و باید در این زمینه بیشتر کار کرد.
نجفی افزود: بانک ها باید حساسیت بیشتری را با توزیع منابع و تسهیلات برای اشتغالزایی به خرج دهند.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.