به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ بهروز ندایی در جلسه کارگروه تامین مسکن خانواده های شهدا و ایثارگران در اردبیل اظهار داشت: انتظار می‌رود با اهتمام دستگاه‌ها و شهرداری‌ها ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا از امتیازات و تسهیلات قانونی تامین مسکن‌‌ بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر ارائه خدمات به جامعه ایثارگران توسط نهادهای ذی‌ربط افزود: انتظار می‌رود ارائه خدمات به جامعه ایثارگران و جانبازان توسط دستگاههای ذی‌ربط با اهتمام کامل انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به مصوبه هیئت وزیران مبنی بر تشکیل کمیته ویژه تامین مسکن ایثارگران، تصریح کرد: لازم است آمار جامع و دقیقی برای اولویت‌بندی به متقاضیان فاقد مسکن توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهیه تا زمینه‌های لازم برای اجرای دقیق این طرح فراهم شد.

ندایی بیان کرد: واگذاری انشعابات آب و برق و گاز به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تحت شرایطی رایگان است و شهرداریها برای ارائه خدمات بهتر به ایثارگران و جانبازان در راستای معاف از پرداخت عوارض همکاری و تعامل مناسبی داشته باشند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد : متولی تهیه بانک اطلاعاتی و ارایه خدمات به جامعه جانبازان و ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران است و ضرورت دارد با جدیت کامل برای تهیه بانک بانک اطلاعاتی و آمار دقیق از افراد واجد شرایط برخورداری از مسکن اقدام شود.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 929539
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.