فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق حرفه‌ای کش‌روزن با اعتراف به ۱۷ فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به شیوه کش‌‌‌روزنی از برخی از مغازه‌‌‌ها و مراکز خرید در سطح شهر کرج، دستگیری سارق در دستورکار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۶ حصارک با گشت‌‌‌‌زنی‌‌‌های نامحسوس و انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته در محل‌‌های وقوع سرقت، موفق به شناسایی تصویر فرد و خودرویی شدند که در تمامی سرقت‌‌ها وجود داشت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از شناسایی مخفیگاه متهم و تحت نظر قرار دادن ترددهای وی در نهایت هنگامی که نامبرده سوار بر خودرو قصد خروج از منزل را داشت، دستگیر و به کلانتری منتقل شد، اظهار داشت: متهم در مواجهه با اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر ۱۷ فقره سرقت و فروش اموال مسروقه به سه نفر مالخر اعتراف کرد.

فیروزخواه درخصوص شیوه و شگرد سرقت‌‌ها تصریح کرد: سارق با مراجعه به فروشگاه‌‌‌های ابزار ساختمانی، الکترونیکی و مواد غذایی از فروشنده می‌‌‌خواست که کالایی را برای وی بیاورد و بعد از اینکه فروشنده وسایل را روی پیشخوان می‌گذاشت، مجددا وی را جهت آوردن وسیله دیگری می‌‌‌فرستاد و در این فرصت وسایل روی پیشخوان را سرقت کرده و با استفاده از خودرو پرایدی که در اختیار داشت به سرعت از آن مکان متواری می‌‌شد.

وی با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: سارق به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.