سرهنگ حسین بهمنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در پارس آباد بررسی موضوع با هدف کشف این سرقت ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی گفت: با تشکیل گروه تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت، ردپای سارق حرفه ای و سابقه دار در رابطه با سرقت های به وقوع پیوسته شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
وی با اشاره به بازجویی های تخصصی از سارق دستگیر شده، اظهار کرد: ‌با ارائه مدارک و مستندات قانونی سارق سابقه دار لب به سخن گشوده و به ارتکاب 6 فقره سرقت احشام در شهرستان پارس آباد اعتراف کرد.
سرهنگ بهمنی افزود: دامداران عشایر توصیه ها و هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را کاربردی و از نگهبان مطمئن استفاده کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل ، سرپرست فرماندهی انتظامی اردبیل هم از دستگیری یک سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم داخل خودرو در عملیات ماموران کلانتری 14 شهدا خبر داد.
سرهنگ سعید یوسفی فعال گفت: در اجرای طرح پیشگیری از سرقت و کنترل فعالیت های مجرمانه سارقان ، ماموران انتظامی موفق شدند در عملیاتی سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم داخل خودرو را هنگام ارتکاب جرم دستگیر کنند.
وی گفت: با انتقال سارق حرفه ای به یگان انتظامی و بازجویی های تخصصی و پلیسی ، او به ارتکاب هفت فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهر اردبیل اعتراف کرد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.