به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ قاسم رحیمی در جلسه کمیته ساماندهی کارگران صنعت ساختمان در اردبیل اظهار داشت: به منظور افزایش مهارت کارگران صنعت و ساختمان استان برنامه‌های مهارتی برای این افراد تدوین شده که برای مهارت‌آموزان و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها ارائه می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین هدف ما جلوگیری از مخاطره‌های بیشتر برای کارگران شاغل در حوزه صنعت ساختمان است که خود را موظف می‌دانیم در اجرای این برنامه‌ها پیشگام حرکت کرده و در تامین سلامتی جان کارگران ساختمانی برنامه‌های مناسبی را به مرحله اجرا درآوریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان این که طرح ساماندهی کارگران صنعت ساختمان در اردبیل اجرا می‌شود تصریح کرد: به همین منظور ارائه آموزش‌های به‌روز در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم با انجام اقدامات لازم در این زمینه در حوزه صنعت ساختمان مشکلات را کاهش دهیم.

رحیمی تصریح کرد: به منظور سهولت‌بخشی به کارها و کاهش مراجعه کارگران به ادارات کمیته 4جانبه ای با حضور نمایندگان آموزش فنی و حرفه‌ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و کانون انجمن‌های صنفی استادکاران ساختمانی تشکیل یافته است تا مراحل بروکراسی کاهش یافته و رسیدگی به مطالبات کارگران ساختمانی تسهیل شود.

وی اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود برای بالا بردن سطح آموزش کارگران و استادکاران این بخش استفاده می‌شود تا بتوانیم با ارتقای سطح مهارت کارگران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل را برطرف کرده و مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 918966
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.