فرماندار صومعه سرا اظهار کرد: همه ما در مقابل رفتارهایی که در جامعه نمود پیدا کرده و تبدیل به فرهنگ می‌شود، مسئول هستیم.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، علی فتح اللهی فرماندار این شهرستان در جلسه امروز شورای ترویج توسعه و فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت چراغ راهی برای آینده فرزندان جامعه مان خواهد بود .

وی افزود : مهمترین عامل در اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را توجه به اعتقادات مردم و پروراندن باورهای دینی در آنها دانست و خطاب به مسئولان عنوان کرد: همه ما در مقابل رفتارهایی که در جامعه نمود پیدا کرده و تبدیل به فرهنگ می‌شود مسئول هستیم و تا جایی که در حیطه مسئولیت و توان ماست باید تلاش کنیم که اشکالات را رفع و در بهبود و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم .

فتح اللهی همچنین افزود: روز عاشورا روز حماسه، شجاعت، دلاوری و آزمایش بزرگ الهی و عزت است. امام حسین(ع) در قیام عاشورا توانست فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی رازنده کند و جاودانه ماندن فرهنگ ایثار او و یارانش قرنهاست که برسیطره تاریخ جاودانه مانده است.

فرماندار در پایان به ایثار و رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس و انقلابی که بدست امام راحل (ره) به پیروزی رسید اشاره کرد و گفت : انتقال این فرهنگ به نسل‌های آینده وظیفه ماست و باید تلاش کنیم در اشاعه این فرهنگ  با کمک رفتن از رفتار ائمه پیش برویم تا اثر گذاری آن بهتر و ماندگارتر باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.