نمایشگاه عکس حیات وحش از آثار علی اکبر رشوند آوه در نگارخانه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا ، علی اکبر رشوند آوه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 450 گونه پرنده داریم که 90 درصد را می شناسم، من نماینده ثبت پرندگان ایران در استان قزوین هستم. در استان قزوین 50 نوع گونه و در استان البرز یک گونه جدید ثبت کرده ام.

رشوند، افزود: برای فرهنگسازی عکاسی از حیوانات، این نمایشگاه را برپا کردم. ژانر عکاسی حیات وحش را دنبال می کنم. این ژانر عکاسی رفتار شناسی حیوانات می خواهد و آگاهی از اینکه چه حیوانی چه موقع وارد کشور می شود.

این عکاس جوان ضمن یادآوری روز جهانی پرنده نگری که 20 اردیبهشت بود، خاطرنشان کرد: به همین مناسبت در این روز نمایشگاه را به پا کردم. در کل در این مجموعه 50 تابلو وجود دارد و 55 گونه. ممکن است در یک تابلو چند نوع گونه وجود داشته باشد.

 این نمایشگاه به همت اداره کل حفاظت محیط زیست و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از 20 تا 27 اردیبهشت در ساعات 9 الی 13 و 16 الی 20 در نگارخانه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز دایر است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.