به گزارش خبر آنلاین به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج: حسن مدیرروستا آماده باش نیروهای این دستگاه را مطابق روال گذشته همزمان با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی عنوان کرد و افزود: از ظهر روز گذشته نیروهای معاونت خدمات شهری در مرکز و مناطق شهرداری و همچنین سازمان های مدیریت پسماند و آتش نشانی، در وضعیت آماده باش قرار گرفتند.
مدیرروستا بیان داشت: آماده باش نیروها در قالب سه شیفت و با حضور یک هزار و 850 نفر نیرو انجام گرفت تا به محض اعلام هر گونه مشکل یا آبگرفتگی در سطح معابر وارد عرصه شده و به اجرای عملیات مورد نیاز بپردازند.
وی ادامه داد: شب گذشته به علت شدت بارش ها، حجم بالایی از آب که از مسیرهای بالادست وارد زیرگذر میانجاده می شد، به وقوع یک مورد آبگرفتگی شدید در این ناحیه منجر شد که نیروها به سرعت برای انجام عملیات اعزام شدند.
به گفته معاون شهردار کرج در امور خدمات شهری، با توجه به اینکه خروجی چاه موجود در این منطقه پاسخگوی حجم آب ورودی نبود، اضافه کرد: ارتفاع آب در این زیرگذر به دو متر می رسید که اجرای عملیات را با مشکلاتی روبرو کرده بود.
این مسول ادامه داد: با این حال با تلاش نیروها و مداومت در اجرای عملیات که از شب گذشته آغاز شد، هم اکنون آبگرفتگی در این مسیر رفع شده و نیروها در حال شستشو و بازگشایی معبر می باشند.
مدیرروستا در پایان، با اشاره به اینکه بارندگی با توجه به پیش بینی های انجام گرفته تا امشب ادامه خواهد داشت، از شهروندان در خواست کرد هر گونه مشکل یا مسئله ای در این خصوص را با سامانه 137 شهرداری کرج در میان بگذارند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 917411
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.