به گزارش ایرنا، سردار عباسعلی محمدیان روز سه شنبه درآئین گرامیداشت روز کارگر که در مجتمع بزرگ تولیدی زر شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، افزود: جایگاه رفیع کارگران در حوزه کار و کارگر بایستی به فرهنگ ارزشی تبدیل شود و قدرشناسی از اقشار مهم جامعه همچون کارگران نباید به یک روز یا یک هفته
موکول کرد.
وی به اهمیت تامین معیشت کارگران اشاره کرد و ادامه داد: این قشر ارزشی و فرهنگی بیش از معیشت، نیازمند تکریم، احترام و منزلت هستند.
فرمانده انتظامی البرز گفت: ایجاد یک شغل در جامعه به معنی پیشگیری ازجرم است چرا که یک فرد بیکار شاید به واسطه فقر دست به کارهای خلاف قانون بزند.
سردار محمدیان بیان کرد : زمانی که چرخ تولید به حرکت درمی آید، اشتغال به وجود می آورد و به دنبال آن از آسیب های اجتماعی کاسته خواهد شد.
وی اظهار داشت: کارگران قشر کم توقع و مولد جامعه و افتخار آفرین هستند و همه باید قدردان آن ها باشیم.
این فرمانده گفت: خوشبختانه سال گذشته استان البرز درحوزه ی کسب و کار کارنامه خوبی را از خود به جای گذاشت و امیدواریم امسال هم شاهد این تحول در حوزه اشتغال و حمایت از کالای ایرانی باشیم .
وی گفت: به این دلیل در جمع کارگران حاضر شدم که به تاسی از فرموده پیامبربزرگ اسلام (ص ) و بیانات رهبر معظم انقلاب تلاش های این قشر گرانقدر را ارج نهیم.
فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص حمایت از کالای ایرانی و راهکارهای موثر در حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از قاچاق کالای خارجی به داخل کشور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، سال 97 را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند چرا که احساس می شد در جامعه ما، وجود کالاهای متعدد از کشورهای مختلف تولید داخلی را دچار مشکل خواهد کرد و معظم له با تشخیص به موقع این شعار را مطرح کردند.
وی تصریح کرد: همه مسئولان و دست اندرکاران امور اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باید این شعار را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و اگر خواهان پیشرفت، ترقی و ارتقا در جامعه ایران هستیم باید به این استراتژی تمکین کنیم و تمام هم و غم خود را برای استفاده از کالاهای ایرانی به کار بندیم.
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره با پدیده شوم قاچاق کالا مبارزه کرده و برای حمایت از کالای ایرانی قاطعانه ایستاده است.
در این مراسم شماری از کارگران نمونه شرکت های تولیدی و صنعتی شهرستان ساوجبلاغ تجلیل شدند.
7411/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.