نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا ضمن احترام به مصوبات قانونی شورا از مدیران خواست به جای دو قطبی کردن مدیریت‌شهری، شرایط ورود سرمایه‌گذاران، تولید و اشتغال را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیز اکبریان در مراسم سالروز تاسیس شورای اسلامی شهر و روستا که در استانداری البرز برگزار شد، گفت: لازم است به مصوبات شوراها به عنوان مصوبه قانونی، احترام گذاشت چراکه این مصوبات، قانونی هستند.

وی اضافه کرد: عمل نکردن و تعهد نداشتن به مصوبات یکی از مشکلاتی است که نه تنها در شورا که در مجلس هم گاهی دیده می‌شود و با توجه به اینکه در دوره‌های مختلف حدود 70 تا 100 درصد، نمایندگان تغییر می‌کنند، لازم است نمایندگان به تعهدات قانونی پایبند بوده و عدم هماهنگی بین نمایندگان منجربه کندی امور و مختل شدن  کارها نشود بنابراین نظر شورا قابل احترام و مصوبات آنها، لازم الاجرا است.

نماینده مردم البرز در مجلس درباره همکاری مسئولان در راستای رشد اقتصادی استان، گفت: کشور نمی‌تواند تنها با پول و عوارضی دولت، آباد شود و این نیازمند عزم جدی در ایجاد شرایط لازم برای جلوگیری از خروج سرمایه گذاران داخلی است.

وی ادامه داد: شرایط و مقررات به گونه‌ای است که نه تنها شرایط ورود سرمایه‌گذار خارجی فراهم نمی‌شود بلکه بخش خصوصی را از کشور، فراری هم می‌دهیم لذا ضرورت ایجاد همکاری و ایجاد شرایط مساعد، بیش از گذشته است.

اکبریان با تاکید به فرمانداران و مدیران کل استان، تصریح کرد: استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بسیار مهم است. باید مدیران  وقت خود را در اختیار سرمایه‌گذاران خصوصی قرار دهند تا شرایط تولید و اشتغال فراهم شود.

وی گفت: شورا اجازه بدهد شهرداری، کارهای بزرگ انجام دهد و بدانید نمایندگان مجلس کنار مردم و شوراها هستند و به آنها کمک می‌کنند.

اکبریان با انتقاد از دوقطبی شدن و یارکشی اعضای شورا در تحقق اهداف خود، اظهار داشت: باید یکدیگر را تحمل کرد و به نفع شهر و مردم، تصمیم گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.