به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی عصر شنبه در دیدار نوروزی با فعالان اقتصادی استان، گفت: تولیدکنندگان با وجود مشکلات مختلف در مسیر فعالیت، با حضور قوی و‌ علاقمندی و‌ جدیت شرایطی را به وجود آورده اند که چرخ اقتصاد کشور بچرخد.
وی از بخش خصوصی به عنوان سکان دار اقتصاد کشور نام برد و افزود: انتظار می رود سهامداران بخش خصوصی با حضوری هر چه قوی تر در صحنه تولید و صادرات در مسیر پویایی اقتصاد حرکت های شایان توجهی داشته باشند.
نجفی افزود: با وجود چالش هایی که در گذر فعالیت بخش خصوصی استان وجود داشته در ۶ ماه دوم سال گذشته عملکرد مطلوبی را در بخش تولید استان شاهد بودیم.
استاندار البرز همیاری دستگاه های اجرایی با بخش خصوصی در جهت رونق تولید، اشتغالزایی و بهبودفضای کسب و کار را مطلوب دانست و نیز ار همراهی قوه قضاییه، نیروی انتظامی و نمایندگان مردم در مجلس که خدمتگزاران خود در دولت و نظام را یاری دادند، قدردانی کرد.
وی ادامه داد: استان البرز در این مدت توانست از رتبه بیست و نهم در فضای کسب و کار به جایگاه هشتم کشور برسد.
استاندار با تاکید بر ضرورت چابک‌سازی بخش خصوصی و حضور مستمر در نمایشگاه های صادراتی، گفت: راه اندازی پایانه صادراتی در استان نیز تکمیل کننده حرکت های موثر برای رشد اقتصادی خواهد بود.
وی بیان کرد: ستاد راهبردی استان نیز تشکیل شده و با بهره مندی از حضور بخش خصوصی و دانشگاه ها انتظار می رود مطالبات این حوزه پیگیری شود.
استاندار ادامه داد: عمده تقاضا امروز در بخش صنعت، کشاورزی و خدمات است و استان آمادگی دارد تا در این بخش ها ظرفیت های خود را تکمیل کند.
7411/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.