علی اکبر زارعی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تلاش می شود با برنامه ریزی بین بازار مصرف، اتحادیه ها و اصناف هماهنگی هرچه بیشتر برای حمایت از کالای ایرانی ایجاد شود.
وی ادامه داد: تولید ملی یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی به شمارمی رود و براین اساس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا طرح های نظارتی خود را درسالجاری تشدید خواهد کرد.
زارعی نژاد گفت: براین اساس بخش های تولیدی، شهرک های صنعتی، انبارهای بزرگ استان البرز و محورهای مواصلاتی بصورت ویژه نظارت می شوند.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین حجم کالاهای قاچاق مکشوفه درالبرز مربوط به لوازم خانگی است و برای حمایت از کالای ایرانی طرح های نظارتی ویژه ای در حوزه البسه و پوشاک با فرهنگسازی هرچه بیشتر خواهیم داشت.
دبیرکمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرزگفت: با توجه به اینکه کشف کالاهای قاچاق رویکردی ویژه در حمایت از تولید داخل به شمارمی رود درسال گذشته با کشف 959 میلیارد ریال کالای قاچاق دراین استان گام های موثر برداشته شد.
زارعی نژاد یادآورشد: در مقایسه با سال 95این میزان کشفیات از رشد 25 درصدی برخوردار بوده است.
وی اضافه کرد: درسال گذشته 400 نشست آموزشی، فرهنگی و پنج همایش ملی از جمله همایش کالای سلامت محور برای حمایت از تولید ملی برگزار شد.
زارعی نژاد ادامه داد: درسالجاری نیز با برگزاری نشست های مختلف از جمله همایش ملی حمایت از کالای ایرانی تلاش می شود تا گام های موثرتری برداشته شود.
8029/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.