استاندار البرز در نشست فرمانداران، تلاش مدیران و مسئولان استانی را در تحقق شعار سال و تاکید رونق تولید و اشتغال، امری ضروری دانست.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در دومین روز از سال جدید در نشستی با فرمانداران به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری، اشاره کرد و گفت: برای تحقق شعار سال جدید تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی"، باید تلاش کنیم.

وی با اظهار خوشحالی از نامگذاری امسال گفت: این نامگذاری فرصتی را فراهم خواهد کرد تا بتوانیم برنامه اشتغالزایی و رونق تولید که از سال گذشته آغاز کرده ایم را با قدرت بیشتر ادامه دهیم.

استاندار البرز گفت : ایجاد تحول بزرگ در تولید ملی، ثروت بیشتر و پیشرفت اقتصادی از تاکیدات رئیس‌جمهوری در سال ۹۷ است و همه دستگاه ها موظف به اجرای آن هستند.

وی  به ظرفیت رسانه ها بویژه صداوسیما در معرفی برندهای استان اظهار داشت: به منظور حمایت از تولید داخلی از ظرفیت صداوسیمای استان جهت شناساندن برندهای تولید شده برنامه ریزی و استفاده کنید.

وی با اشاره به بهبود شاخص های مختلف استان در سال گذشته، گفت: علاوه بر توجه به بخش اشتغالزایی و توسعه صنعت استان نگاه ویژه ای به بخش گردشگری خواهیم داشت و بایدتلاش کنیم تا بخش گردشگری از پویایی مناسب در استان برخوردار شود.

استاندار البرز ریشه کنی بیکاری در روستاهای استان را از دیگر برنامه های سال جدید، عنوان کرد و گفت: در سال ۹۷ همه دستگاه ها وظیفه سنگینی برای بهبود جایگاه استان در حوزه اشتغال دارند چون هم اکنون میانگین نرخ بیکاری استان از متوسط کشوری کمتر است و باید ضمن حفظ وضعیت موجود آن را ارتقا دهیم. با توجه به نرخ رشد جمعیت خوب و مهاجرت بسیار بالا، لازم است تمام توان خود را به منظور اشتغالزایی، بکار گیریم.

وی با بیان اینکه مردم البرز در سال جدید خواستار کاهش مشکلات ترافیکی نیز هستند، گفت: باید بتوانیم در سال ۹۷ گره هایی از مشکلات بخش حمل و نقل را با بهره برداری از چند طرح راه سازی، باز کنیم.

نجفی تاکید کرد: در ۶ ماهه سال گذشته تلاش کردم تا از اندیشه های مختلف در چارچوب گفتمان توسعه استان، بهره بگیرم لذا در حال حاضر بسترهای کار و تلاش در البرز فراهم شده و استان از آهنگ رشد خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه هیچ مانعی برای کار کردن وجود ندارد، اذعان داشت: باید تلاش کنیم درگیر حاشیه‌ها نشویم و تا فرصت داریم توان خود را برای خدمت به مردم، بکار گیریم.

نماینده عالی دولت ادامه داد: فرصتی را خداوند منان عنایت کرده است تا در خدمت مردم باشیم و باید از فرصت کار کردن لذت ببریم و این زیبایی هاست که به ما انرژی میدهد.

نماینده عالی دولت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت و نقش فرماندارن در توسعه امسال، گفت: فرمانداران به عنوان بهترین مشاوران و افراد امین استاندار، نقش بسیار و تاثیر گزاری در رصد اقدامات مدیران کل در سطح استان دارند.

استاندار البرز، افزود: لحظه ای نباید از کار در استانداری و فرمانداری غافل شد چون همه دستگاهها و نهادها در استان با شما در ارتباط هستند.

وی با بیان اینکه فرمانداران استان، افرادی مجرب، باانگیزه و علاقه مند به شعارهای نظام و دولت هستند، تصریح کرد: سلامت نقش، امانتداری و پاکدستی در اجرای امور بسیار مهم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.