استاندار البرز با صدور دستورالعملی مشترک به تمام مدیران سازمان‌ها و دستگاه های اجرایی و علمی استان، تبلیغ، ترویج و ترغیب مردم بر حمایت از کالای ایرانی را امری ضروری دانست.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی با ابلاغ اولین دستورالعمل سال 97 و در راستای بسیج آحاد مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در استان، تبلیغ، ترویج و ترغیب حمایت از مَصرَف کالایِ ایرانی را نخستین تکلیف مدیران استانی در سال جدید دانست.

نماینده عالی دولت در استان البرز در این اِبلاغیه آورده است: 

"با عنایت به نام گذاری سال 97 توسط مقام معظم رهبری (مُدظله العالی) به عنوان «سال حِمایت از کالای ایرانی» در راستای منویات مُعظم له و در جهت حِمایت از تولید داخلی، اشتغال پایدار، رونق تولید، افزایش شور و رفاه اجتماعی، بهبود فضای کسب و کار و رسیدن به چشم انداز برنامه ریزی شده، کلیه دستگاه ها، سازمان ها، شهرداری ها، دانشگاه ها، بانک ها و ... موظف به استفاده از کالاهای تولیدِ داخلی باشند.

رسانه ها با آگاه بخشی، آموزش و تبیین اهمیت استفاده از تولیدات داخلی و نقش آن در بهبود معیشت اقتصادی، کنترل تورم و دیگر آثار و پیامدهای آن در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از ظرفیت های مربوطه و به منظور فرهنگ سازی و تحقق برنامه «مَصرَف تولیدِ داخلی»، تلاش مُثمرثَمر صورت پذیرد تا این امر مهم، همچون گذشته به عنوان یکی از افتخارات مردم ایران زمین ثبت گردد."

شایان ذکر است؛ مدیران کل و روسای دستگاه های اجرایی و مستقر در استان، شهرداران و مدیران نهادهای عمومی غیردولتی، روسای دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی استانی و ملی مستقر در استان و روسای اداره ی امور شعب بانکی استان البرز، مشمول اجرای این اِبلاغیه شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.