به گزارش ایرنا، سردار سید ضیاءالدین حزنی روز چهارشنبه در آئین افتتاح 30 پروژه محرومیت زدایی در روستاهای شهرستان طالقان، افزود: مهم ترین ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دفاع از نظام و ایجاد امنیت در کشور است، اما در کنار این ماموریت مهم خود، موضوع محرومیت زدایی، مردم یاری و مردم دوستی در همه نقاط کشور به خصوص در استان های مرزی و محروم و مناطق صعب العبور را در کنار دولت انجام می دهد.
وی اضافه کرد: سپاه اگر به دنبال ایجاد امنیت پایدار است، باید متوجه مشکلات مردم هم باشد و اقداماتی از جمله احداث مساجد، خانه های عالم و آبرسانی با هدف محرومیت زدایی و مردم نوازی صورت گیرد.
حزنی گفت: اولویت سپاه پاسداران در محرومیت زدایی در مناطق شمال غرب، جنوب شرق، مناطق مرزی و حساس است و سپاه نقطه به نقطه در کشور در حال فعالیت است تا بتواند چهره فقر و محرومیت را از کشور بزداید.
وی با اشاره به اقدامات سپاه در مقابله با ریزگردها در استان خوزستان خاطرنشان کرد: هم اکنون در حال فعالیت هایی در اهواز و حاشیه این شهر با این هدف هستیم، بدهکاری ما به این استان زیاد است و اگر سال ها سال نیز کار کنیم باز هم مدیون خوزستان هستیم.
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب در ادامه به پروژه های سپاه در البرز اشاره کرد و گفت: اقدامات سپاه پاسداران در استان البرز برای سال 97 در 2 بخش آب و اشتغال است.
حزنی با بیان اینکه تا به امروز 333 پروژه در البرز به انجام رسیده، خاطر نشان کرد: برای اجرای پروژه ها با سپاه البرز، 17 میلیارد و 412 میلیون تومان قرارداد داریم، که از این مبلغ تا کنون 12 میلیارد تومان پرداخت شده است.
30 پروژه محرومیت زدایی از جمله ساخت خانه های عالم، پایگاه های بسیج، ساختمان اداری سپاه طالقان، پایگاه های بسیج، ساخت مسجد، مرمت جاده، لوله کشی و احداث زمین ورزشی در روستاهای شهرستان طالقان روز چهارشنبه با حضور سردار اصلانی معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار حزنی دبیرقرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران به بهره برداری رسید.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.