حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از اقدامات خوب و اثر گذار برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی دینی در مناطق آسیب زا و کمتر توسعه یافته آمایش سرزمینی آن استان است که خوشبختانه در ارزیابی های انجام شده 10 منطقه در استان البرز به‌عنوان مهمترین مناطق آسیب زا شناسایی شده که تبلیغات اسلامی با همکاری مدیران پایگاه فرهنگی،برنامه های لازم برای رفع این آسیب ها را آغاز خواهد کرد.
وی اظهارداشت: امروز هجمه فرهنگی دشمن بر علیه اعتقادات مردم در فضای مجازی و رسانه بر هیچ کس پوشیده نسیت و غفلت از اجرای برنامه های اثرگذار در این مناطق می تواند صدمات غیر قابل جبرانی به پیکره جامعه اسلامی ما وارد کند.
مسعودی گفت: تا کنون بیش از 10 نشست راهبردی در استان البرز به منظور ارزیابی و تعیین مدیران پایگاه های فرهنگی به منظور مبارزه با آسیب های اجتماعی در استان تشکیل شده است که این نشست ها سرآغازی برای عملیات گسترده فرهنگی به منظور ریشه کن کردن آسیب های اجتماعی در البرز است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز ادامه داد: دشمن به دنبال استحاله فرهنگی و کمرنگ کردن ارزش های دینی در جامعه اسلامی و بی انگیزه کردن جوانان در جامعه است به همین منظور تلاش می‌کند تا با بهره گیری از قدرت نوین رسانه ای خود نسل جوان جامعه را از ارزش ها و شعائر دینی دور کرده و سستی و ضعف را در جامعه اسلامی ما رواج دهد.
وی گفت: آسیب هایی همچون فقر، اعتیاد، طلاق و حاشیه نشینی زیبنده جامعه اسلامی ما نیست به همین منظور مسئولان اجرایی با همکاری دستگاه های فرهنگی می توانند در زمینه رفع این آسیب های اثر گذار باشند.
6156/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.