به گزارش ایرنا،شهردار فردیس در این آیین گفت: پارک ترافیک در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و زیربنای 750 متر مربع با اعتبار بیش از یک میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
منوچهر غفاری افزود: هدف از احداث پارک ترافیک ، ارتقای فرهنگ ترافیک و آموزش قوانین مربوط به رانندگی در سطح کودکان است به ویژه آموزش و توجه به مقوله فرهنگ در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار دارد.
وی آموزش از سنین پایین کودکی را موثر دانست و افزود: نتیجه آن را در بزرگسالی خواهیم دید مقوله فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین و ضوابط ترافیکی در شهر بسیار حائز اهمیت است.
وی اظهار داشت: حوادث رانندگی که در شهر اتفاق می افتد بعلت عدم رعایت قوانین ترافیکی و راهنمایی و رانندگی است که این نونهالان می توانند در ارتقاء سطح فرهنگی و انتقال آموخته های خود به والدین تاثیرگذار باشند.
وی با اشاره به گسترش و توسعه فضای سبز در شهر فردیس گفت: فردیس یکی از محروم ترین شهرها به لحاظ سرانه فضای سبز است که این ساختار در فردیس وجود دارد تا بتوانیم فضای سبز را در سطح شهر توسعه دهیم.
شهردار فردیس گفت: دو پارک عمومی تندرستی و بهشت در مناطق 1 و 2 شهرداری فردیس داریم به جای اینکه تمرکز در پارکهای مقیاس شهری شود توسعه پارکهای محله ای در دستور کار قرار می گیرد.
غفاری با بیان اینکه پارک تندرستی فردیس یکی از پارکهای خوب فردیس به شمار می رود ، گفت: گاهی مواقع شاهد اتفاقات و ناهنجاری هایی در این پارک هستیم که بعلت عدم شناخت کسانی که از این مجموعه استفاده می کنند نسبت به همدیگر و احساس غریبگی و عدم تعلق خاطر به محیط یکی از معضلاتی که در این پارک نشان می دهد.
وی توسعه پارکهای محله ای ررا در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار دارد ، گفت: امیدوارم در سال آینده شاهد احداث و بهره برداری از آنها باشیم.
7413/ 5155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.