شهردار کرج، گفت: شورا حساسیت خود را کاهش دهد وضعیت انتصابات مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهردار کرج در چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج‌ در خصوص انتقاد اعضای شورا از عدم ارائه پاسخ شهردار، گفت: اینجانب همواره حرمت حریم جایگاه شورای شهر را که تجمیع نمایندگان مردم است، مراعات می کنم.

نصیری در ادامه درباره  سوالات مطرح شده در جلسه علنی شورا در تاریخ 17 دی ماه سال جاری این جلسه را به دلیل اتمام آن و برگزاری مجدد، غیر قانونی خواند و گفت :سوالات روز سوم بهمن ابلاغ و شش روز بعد مورخ نهم بهمن ماه،  پاسخ ها اعلام‌ شد و این در حالی بود که طبق قانون 15 روز، فرصت باقی بود.

نصیری با اشاره به عزل و نصب در شهرداری، گفت: از دغدغه و طرح سوال اعضا  خوشحالم اما ای کاش اعضا در ارتباط با مسائل و مشکلات مهم شهر و در ارتباط با درآمدها ، چالش‌ها، سرمایه‌گذار، مترو، کمبود سرانه‌های خدماتی و... هم پرسش می کردید.

وی با عنوان اینکه تا کنون جلسات شورا و شهرداری، خروجی مشخصی نداشته، تصریح کرد: حتی یک روز بدون تشویش در کرج کار نکردم. شهرداری با حاشیه‌های ایجاد شده، ثبات مدیریت ندارد و چون مصلحت شهر فراتر از مصلحت فرد است به چالش کشیدن شهردار در قبال وظایف انتصابات که حق قانونی است در ست نیست. این مسیر شورا اشتباه است و مردم در قبال این موضوع، پاسخ می خواهند.

وی با عنوان اینکه حاضرم استعفای  خودم را تحویل دهم، خاطرنشان کرد: چیزی که هدف من است اجرای  خط مشی شورا است.

شهردار با انتقاد از عملکرد کمیسیون های شهر کرج، گفت: در رابطه با بحث بودجه و متمم بودجه و سیاست کلان، حیف است توان کمیسیون و شورا، جایی صرف شود که خروجی برای مردم نداشته باشد.

نصیری با عنوان اینکه در سوالات بیشتر به انتصابات اشاره شده، گفت: به قانون کاری ندارم اما به عنوان انتصابات، اجازه دهید یا شورا انتخاب کند و یا اجازه دهید شهرداری انتخاب و معرفی کند و حساسیت شورا کم شود.

شهردار کرج با یادآوری گزارش ماهانه شهرداری به شورا، اظهار داشت: هر ماه به صورت گزارش مکتوب و مجلد به تمام تذکرات مطرح شده در جلسات و کمیسیون ها، پاسخ داده شده است و برای رئیس شورا و تمام اعضا ارسال می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.