به گزارش ایرنا، سردار عباسعلی محمدیان روز سه شنبه در آیین گشایش گشت موتوری پلیس 110 در ستاد فرماندهی انتظامی فردیس، افزود: پلیس نگران سلامتی شهروندان است، به همین منظور تمهیدات لازم را در جهت شناسایی مکان های توزیع و نگهداری این اقلام اندیشیده است.
وی یکی از سیاست های پلیس را خدمات رسانی سریع به شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: راه اندازی این سیستم در فردیس موجب پاسخگویی به موقع و تامین خواسته های شهروندان می شود.
محمدیان در ادامه به تفکیک واحد پلیس 110 از دیگر واحد های پلیس اشاره کرد و گفت: وسیله نقلیه پلیس گشت 110 نیز به منظور پاسخگویی بهتر به موتور سیکلت تبدیل شده است.
وی گفت: طبق اقدامات انجام شده، از نیروی پلیس انتظار می رود که فاصله درخواست مردم تا پاسخگویی به حداقل زمان کاهش یابد.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه اگر مردم از عملکرد گشت پلیس ناراضی باشند، می توانند موضوع را به سامانه 197 اطلاع رسانی کنند، تاکید کرد: پس از پیگیری اظهار نارضایتی شهروندان، با واحد مربوطه، برخورد جدی می شود.
وی با بیان اینکه پلیس 110 باید با شهروندان ارتباط و هم افزایی داشته باشد‌، افزود: ارتباط پلیس با مردم موجب کاهش جرائم و افزایش امنیت می شود.
محمدیان در بخش دیگری با اشاره به چهارشنبه آخر سال، گفت: طبق آمار به دست آمده از سال های گذشته در استان البرز، پلیس البرز می خواهد از هرگونه حادثه ای که منجربه مرگ و یا سوختگی شهروندان شود، جلوگیری کند که این مهم با هماهنگی و همکاری شهروندان مسیر است.
وی در بخش پایانی سخنان خود از کشف 25 هزار قلم انواع مواد محترقه طی 2 روز گذشته در شهرستان فردیس خبر داد و گفت: پلیس شهرستان فردیس نیز اقدامات لازم را برای نا امن‌ کردن این شهرستان برای متخلفان انجام داده است.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.