به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی و سایر مسئولان استانی در جریان سفر به فردیس ،گلزار شهدای رزکان را گلباران کردند و یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب اسلامی را در فضایی آکنده از معنویت در ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرامیداشتند.
در ادامه شرکت شیمی ساختمان در شهرک صنعتی سیمین دشت افتتاح شد و بعد از آن از پروژه های در دست احداث مصلی امام خمینی (ره) و بیمارستان 160 تخت خوابی فردیس بازدید شد.
در بخش فرهنگی ،کلنگ زنی مدرسه 12 کلاس دکتر سلیمی و افتتاح مدرسه 20 کلاس خیر ساز در شهرک بعثت مشکین دشت از دیگر برنامه های استاندار البرز بود.
با بهره برداری از این مدرسه ، فضای آموزشی مورد نیاز حدود 300 دانش آموز تامین شد.
استاندار البرز با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این استان از مدیران دستگاه های اجرایی خواست در امر مدرسه سازی باز خیرین همراهی بیشتری کنند.
نجفی بیان داشت: در استان البرز مجمع خیرین بسیار پویا و جدی کمک می کنند؛ یکی از نگرانی های من از بدو ورود به استان مدارس 2 نوبتی و کمبود کلاس درس دراین استان بوده است.
ستاندارالبرز با اشاره به مناطق کم برخوردار آموزشی در این استان گفت: با توجه به کثرت جمعیت دانش آموزی ، افزایش شمار فضاهای آموزشی در شهرستان های فردیس و کرج ضروری است.
ایستگاه آتش نشانی در شهرک ناز شهرداری فردیس از دیگر پروژه های این شهرستان بود که به بهره برداری رسید.
از دیگر محور برنامه های استاندار در این سفر ، پروژه آبیاری کم فشار در بیست هکتار از باغات روستای فرخ آباد زیبادشت با حضور معاون استاندار البرز به بهره برداری رسید.
امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید و اشتغال نام گذاری شده است با بهره برداری از 11 پروژه زمینه اشتغال مستقیم 300 نفر در این شهرستان حدود 600 هزار نفری فراهم شد که اشتغال یکی از مهمترین مشکلات جوانان این شهرستان است.
دیدار با خانواده های معظم شهداء در شهرستان فردیس آخرین برنامه های استاندار و هیات همراه بود.
فرماندار فردیس با بیان اینکه حدود 20 میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه ها در شهرستان فردیس شده است،گفت: با افتتاح این پروژه ها برای 300 نفر اشتغال ایجاد شده است.
ابوالفضل اینانلو با اشاره به اینکه شهرستان فردیس بعد از کرج پر جمعیت ترین شهرستان استان البرز است ، افزود: خدمت رسانی به شهروندان این شهرستان افزایش یابد.
امام جمعه شهرستان فردیس از استاندار البرز خواست به شهرستان فردیس نگاه ویژه ای شود چرا که شهرستان نوپایی است.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی پیشرفت و توسعه این شهرستان را درگرو تلاش و کوشش مسئولان استانی برشمرد و تاکید کرد: مسئولان باید به‌گونه‌ای عمل کنند که مردم آن‌ها را در کنار خود ببینند.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.