استاندار البرز گفت: اشتغالی که دولت برای ما تعیین کرده بود ۳۳ هزار شغل بود که طی ۵ ماه اخیر ۴۰ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی داشته ایم و امید می رود به ۵۰ هزار فرصت شغلی برسیم.

به گزارش ایلنا از کرج،محمدعلی نجفی صبح امروز در آیین افتتاح فاز دوم پالایشگاه غلات زر و پروژه‌های زیربنایی این پالایشگاه، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و معانان؛ عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در مجتمع تولیدی زر اظهارداشت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر در کنار کارگران و مدیران شرکت زر و همه میهمانان کشوری هستیم که بحث تولید هایتک و بیوتکنولوژی برای آنان حایز اهمیت بوده است.

وی افزود: البرز در صنایع فناوری مدرن و هایتک و دانش‌بنیان توسعه پیدا کرده است و به ویژه در دولت دوازدهم آمار امیدوارکننده ای حاصل شده است.

 نجفی ادامه داد: در ۵ ماه اخیر در رفع موانع تولید گام های خوبی در استان برداشته است؛ امروز استان البرز در استفاده از منابع رونق تولید از رتبه بیست و هفتم در شهریور به رتبه اول رسیده است و بالاترین تسهیلات را جذب کرده است که مرهون تلاش گران جامعه تولید و فناوری است.

وی بیان کرد: اشتغالی که دولت برای ما تعیین کرده بود ۳۳ هزار شغل بود که طی ۵ ماه اخیر ۴۰ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی داشته ایم و امید می رود به ۵۰ هزار فرصت شغلی برسیم و با برندی شاخص در کشور رکورد بزنیم.

نجفی گفت: در استان البرز در بخش‌های‌کشاورزی بیش از ۱۰ موسسه ملی و تحقیقاتی کشور و دانشکده پردیس کشاورزی و منابع طبیعی کشور و... در این استان واقع است و تلاش می‌شود جزو ۵ استان برتر در تمامی بخش‌ها شود.

به گزارش ایلنا، صبح امروز  فاز دوم های فروکتوز غلات زر و بزرگترین تصفیه خانه صنعتی در کشور با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، دبیر شورای عالی امنیت ملی، عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، استاندارالبرز و جمعی از مسئولان افتتاح شد. فاز نخست این طرح سال گذشته در سفر رئیس جمهور به استان البرز افتتاح شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.