رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی البرز روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله 22بهمن از 9 صبح شروع می شود ، گفت: در کلانشهر کرج ، امسال 3 مسیر برای شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی افزود: مسیر شماره یک از میدان شهداء ، چهارراه طالقانی، میدان سپاه ، میدان جمهوری اسلامی، مسیر شماره 2 از میانجاده به سمت میدان سپاه ، میدان جمهوری اسلامی و مسیر شماره 3 از فلکه اول رجایی‌شهر به سمت بلوار ماهان و میدان جمهوری اسلامی است.
وی اضافه کرد: سخنران راهپیمایی روز 22 بهمن در کرج، عزت الله ضرغامی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است .
روحی یزدی گفت: 2 مسیر نیز در فردیس در نظر گرفته شده که مسیر شماره 1 از فلکه چهارم به سمت فلکه اول و مسیر شماره 2 از مسجد امام حسین(ع) شهرک 17 شهریور به سمت بلوار آیت الله طالقانی، سه راه حافظیه و فلکه اول است که سخنران راهپیمایی 22 بهمن در فردیس زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می باشد.
وی ادامه داد: در ساوجبلاغ مسیر راهپیمایی از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان شهدا ، در نظرآباد از مسجد غدیریه، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان شهدای جنوبی، خیابان انقلاب، میدان جانبازان و میدان سپاه است و سخنران راهپیمایی 22 بهمن در نظرآباد آیت الله قمی نماینده خبرگان رهبری خواهد بود.
روحی یزدی گفت: همچنین مسیر راهپیمایی در طالقان از میدان معلم، میدان شهید فلاحی و مصلی نماز جمعه، در اشتهارد از مسجد جامع به سمت خیابان امام خمینی(ره)، خیابان شهید چمران، بلوار آیت الله خامنه ای،
بلوار آیت‌الله طالقانی و گلزار شهدا تعیین شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به برنامه های ایام الله دهه فجر در البرز اظهار داشت: برگزاری یادواره 55 شهید انقلاب اسلامی، رونمایی از 15 جلد کتاب زندگی نامه شهدای البرز، برگزاری یادواره اولین شهید انقلاب اسلامی در کرج، نمایش متسند قائم مقام، گلباران 158 گلزار شهدا و 15 گلزار شهدای گمنام، رژه شهری اتومبیلرانی و موتور سواری، نور افشانی در شب پیروزی انقلاب اسلامی وحضور دانش آموزان در روز 20 بهمن در مصلاهای نماز جمعه از جمله برنامه هایی است که در این ایام انجام می شوند.
روحی یزدی ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی تحت عنوان، سی و نهمین روایت، از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و اوضاع کشور در آن زمان تا روایت مسائلی که اخیرا اتفاق افتاده اند پرداخته می شود و در بخش آخر به عظمت، شکوه و ایثارگری شهید حجی می پردازد.
وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، شعار همیشگی ملت ایران خواهد بود خاطر نشان کرد: در راهپیمایی 22 بهمن امسال امت حزب انزجار خود را از آمریکای جنایتکار اعلام می دارند.
روحی یزدی در ادامه با بیان اینکه جایگاه و اهمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی آنچنان که باید برای نسل جوان تبیین نشده اظهار داشت: در صورتی که این اهداف به خوبی برای این نسل روشن و تبیین شود بهترین و بزرگترین مدافع برای نظام خواهند بود.
وی ادامه داد: دینی و مردمی بودن انقلاب اسلامی موجب شده تا این انقلاب همچنان منسجم و به تعبیر مقام معظم رهبری قوی تر از گذشته ، راه امام راحل(ره) و آرمان شهدا دنبال شود، طی 28 سال دوران رهبری مقام معظم رهبری ، ایشان روش امام(ره) را در پیش گرفته اند و هیچ گاه نشده که در این مسیر بدعتی بگذارند که مطابق با سیاست گذاری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نباشد و این رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.