به گزارش ایرنا، امیر غفرانی شامگاه سه شنبه در دیدار با شهردار کلانشهر کرج با بیان اینکه هم اکنون یک هزار و 150 باشگاه خصوصی در البرز فعال هستند افزود: در خواست ما از شهرداری این است که اخذ این عوارض حذف تا بخش خصوصی در حوزه ورزش مانده و حتی فعالیت های خود را گسترش و بتوانند شعبه های دیگری نیز تاسیس کنند.
وی با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی در استان 38 سانتی متر مربع است ،اظهار داشت: این سرانه در شهر کرج 28 سانتی مترمربع است که با استانداردها فاصله بسیاری دارد، ورزش البرز در کشور در رتبه 30 از نظر سرانه ورزشی قرار گرفته،این در حالی است که از نظر مدال آوری جزء 4 استان برتر کشور است.
وی ادامه داد: به دلیل کمبود امکانات و منابع در استان سعی کردیم تا از امکانات طبیعی مانند رودخانه کرج، کوه و جاده حداکثر استفاده را ببریم.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز با اشاره به اینکه 12 هیات ورزشی در استان حتی سالن برای تمرین در اختیار ندارند، خاطرنشان کرد: در بخش هیات هایی چون، جانبازان و معلولان امکانات بسیار محدودی است و تک سالن اختصاصی جانبازان کرج به تنهایی پاسخگوی جمعیت جانباز و معلول ورزشکار شهر نیست.
وی در ادامه خواستار فعالیت شهرداری کرج در حوزه باشگاه داری شد و عنوان کرد: تعدادی از شهرداری های کلانشهرها همچون تبریز، ارومیه و تهران در لیگهای برتر کشور تیم دارند و حقیقتا با وجود این همه استعداد در شهرستان، جای تیمی از شهرداری کرج در یکی از لیگ های برتر کشور خالی است.
غفرانی ضمن تاکید بر لزوم قرار دادن سهمیه استخدامی برای ورزشکاران در شهرداری گفت: پیشنهاد می کنیم با هدف ترویج و توسعه ورزش و همچنین قدردانی از قهرمانان، چند خیابان شهر به نام ورزشکاران نامی استان مانند ابراهیم جوادی، پهلوان سلیمانی و کیمیا علیزاده نامگذاری شوند.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.