رحیم بنامولایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: این نمایشگاه روز 12 بهمن ماه با حضور جمعی از مسوولان کشور و استان در اتاق بازرگانی البرز افتتاح می شود.
وی افزود: افزون بر 150 شرکت تا کنون محصولات خود را برای معرفی در این نمایشگاه آماده کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: صنایع دارویی، غذایی، خودرو، ساختمانی، پلاستیک، رنگ، صنایع دستی، دامی، کشاورزی، الکترونیکی، آرایشی، بهداشتی و بسته بندی از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.
رییس اتاق بازرگانی البرز همچنین از گشایش رسمی نمایشگاه دائمی توانمندی های استان در محل اتاق بازرگانی البرز درآینده نزدیک خبر داد.
وی اظهار کرد: نظر به اینکه هیات های تجاری خارجی در سفر به البرز به دلیل محدودیت زمانی موفق به مشاهده انواع محصولات استان نمی شوند، لذا در بازدید از این نمایشگاه با توانمندی های بخش تولید البرز آشنا و بستر برای توسعه صادرات استان فراهم خواهد شد.
وی افزود:اتاق بازرگانی البرز اولین اتاقی است در کشور که به برپایی نمایشگاه دایمی اقدام کرده که هدف معرفی توانمندی های استان به تجار خارجی را درپی دارد.
وی گفت: در این نمایشگاه برای هر واحد تولیدی صادرات محور یک مکان مناسب درنظر گرفته شده است تا محصولات تولیدی خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار دهند.
رحیم بنامولایی به متقاضیان عرضه محصولاتشان در این نمایشگاه دایمی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند توصیه کرد برای انجام مراحل اداری در اسرع وقت به اتاق بازرگانی استان مراجعه کنند.
رییس پارلمان بخش خصوصی استان البرز افزود: سایت تجارت الکترونیکی اتاق بازرگانی استان البرز نیز با هدف سهولت در معرفی و عرضه محصولات تولیدی کارخانجات استان در دهه مبارک فجر راه اندازی می شود.
بنامولایی گفت: فعالان اقتصادی می توانند با مراجعه به پورتال اتاق بازرگانی استان هرکدام یک صفحه از این سایت را برای معرفی و عرضه محصولات تولیدی واحدهایشان اختصاص دهند.
7411/1535خبرنگار:سیده فرناز مرتضوی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.