اسماعیل امیری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سیاست توانمند سازی این نهاد ،اظهار کرد: مددجویان در بخش های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و صنعت تسهیلات خود را دریافت کردند.
وی بیان کرد: کمیته امداد پیگیر توانمدسازی مددجویان تحت پوشش خود است تا بتوانند زندگی خود را مستقل اداره کنند و در این زمینه با اعطای تسهیلات 150 میلیون ریالی پیگیر محقق شدن این هدف می باشد.
مدیرکمیته امداد جیرفت ادامه داد: به منظور فراهم کردن زمنیه اشتغال مولد و پایدار برای مددجویان و افراد نیازمند روند اعطای وام اشتغال‌زایی در شهرستان جیرفت به سرعت در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت 30 دستگاه وانت زامیاد به مددجویان واجد شرایط واگذار شده است و واگذاری خودرو به مددجویان تحت حمایت تا پایان سال جاری ادامه دارد.
امیری گفت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های پایدارسازی و درآمدزایی طرح‌های اشتغال، انجام نظارت بر این طرح‌هاست که کمیته امداد در زمینه حساسیت زیادی دارد.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: بهنام احمدی *
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.