تقی رضایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:با اینکه تیم های راهداری البرز از 2 روز پیش در حال خدمات رسانی و آماده باش هستند لیکن شب گذشته در بزرگراه تهران - کرج به علت ترافیک سنگین این مسیر، خدمات رسانی راهداران با موانعی مواجه شد.
وی گفت: اکنون این بزرگراه در محدوده استان البرز هیچ مانعی ندارد اما در حوزه جغرافیایی تهران دچار توقف ترافیکی شده است.
رضایی اظهار داشت:اتوبان تهران- کرج- قزوین از ساعت 20:30 دیشب در محدوده استان تهران دچار توقف ترافیکی و مشکل ترددی شده که تلاش راهداران بر بازگشایی این مسیر معطوف شده است.
وی با اشاره به اینکه ترافیک صبحگاهی هر روز در این اتوبان وجود دارد، افزود:حجم خودرو زیاد است و اکنون تا چند کیلومتری استان تهران نیز در این آزاد راه نمک پاشی صورت گرفته در صورتی که نیروهای راهداری بتوانند از میان خودرو ها حرکت کنند، اقدام به نمک پاشی مسیر خواهند کرد.
رضایی با بیان اینکه جاده کرج- چالوس از دیشب مسدود شده است، افزود: اکنون در محدوده استان البرز تردد در آزاد راه تهران- کرج- قزوین جریان دارد و محور شهرستان طالقان نیز باز است.
20 تیم راهداری البرزمتشکل از 250 راهدار به همراه 97دستگاه خودرو نیمه سنگین و سنگین و 25 ماشین سبک درراه های البرز حضور دارند.
بارش برف سنگین از صبح دیروز شنبه استان های تهران و البرز را فرا گرفته و اکنون نیز ادامه دارد.
بزرگراه تهران - کرج - قزوین یکی از مسیرهای پرتردد کشور است که روزانه بیش از 300 هزار تردد خودرویی در این مسیر انجام می شود.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.