حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این، مهلت نام نویسی تا 30 دی ماه تعیین شده بود که براساس تصمیم گیری های انجام شده این تاریخ تمدید شد.
وی با بیان اینکه این آزمون کتبی در 4 موضوع و 24 رشته برگزار می شود، اظهار داشت: 16 رشته در حفظ قرآن، 3 رشته در مفاهیم قرآنی و تدبر قرآنی، 4 رشته در معارف اهل بیت (ع) و یک رشته انس با قرآن می باشد.
وی با اشاره به اینکه شرکت در این آزمون برای تمام گروه های سنی آزاد است، گفت: تاکنون 5050 نفر برای شرکت در این آزمون در سطح استان نامنویسی کرده اند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز ادامه داد: آزمون کتبی به صورت همزمان سراسر کشوری در روز پنجشنبه،10 اسفند ماه و آزمون الکترونیکی درک معنا و تدبیر در قرآن نیز روز شنبه 12 اسفند ماه برگزار خواهد شد.
وی افزود: برای شرکت کنندگان در این آزمون 3 هزار جایزه از کمک هزینه سفر به عتبات عالیات تا جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.
صالحی یادآور شد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.