نمایشگاه پوستر "اعلان گفتگو" با موضوع " گفتگو و تعامل سازنده با دنیا " در نگارخانه سیروس قائم مقامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از کرج، نمایشگاه پوستر "اعلان گفتگو" با موضوع "گفتگو و تعامل سازنده با دنیا" به سرپرستی اشکان قازانچایی از مدرسین کارگاه آموزشی طراحی پوستر با حضور چک نژادیان رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر ، خانچی استاد گرافیک و هنرهای تصویری دانشگاه ، مرادی ، شاکر ، نوروزی ، بزرگمهر مدیر روابط عمومی و هنرمندان و علاقمندان هنر در نگارخانه سیروس قائم مقامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افتتاح شد .
  قازانچایی در حاشیه‌مراسم افتتاح این نمایشگاه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه و مظمون نام  "اعلان گفتگو " تعامل سازنده با دنیا  و صحبت بین طرفین یک مجموعه ، انسان ها ، دولت ها ، کشورها و . . . همه کسانی که با جنگ و ستیز مخالف هستند در طراحی این پوسترها هم با زبان همه ی نژادها ، ملیت ها و ادیان به وضوح آمده که با صحبت و گفتگو و تعامل سازنده با دنیا می‌توان جلوی بسیاری از خونریزی ها ، تهاجم ها و جنگ ها را گرفت ، این نمایشگاه مشتمل بر ٥٤ اثر از ٢٩ طراح پوستر (کشور) است و قرار است این نمایشگاه پوستر در استان ها و شهر های کشور هم بر پا شود  .
به گزارش ایلنا، این نمایشگاه تا تاریخ ٩٦/١١/٥ از ساعت ١٠ صبح الی ١٧ و پنجشنبه ١٠ صبح الی ١٣ جهت بازدید عموم دایر است .
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.