به گزارش ایرنا، علی خیلدار عصر سه شنبه در شانزدهمین جشن روز ملی سینما در تالار سیروس صابر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، افزود:با تلاش، همفکری و هم افزایی بین اصحاب فرهنگ و هنر استان و دستگاه های مرتبط می توانیم در اینده نزدیک شاهد شاهد پیشرفت ودرخشش هنرمندان البرزی باشیم.
وی اضافه کرد: این استان دارای ظرفیت بسیار بالایی حوزه فرهنگ و هنر است و بسیاری از کسانی که جذب عرصه های فرهنگ و هنر در استانی مانند تهران شده اند خاک تیاتر و هنر البرز را خورده اند.
رییس شورای اسلامی شهر کرج نیز در این مراسم با بیان اینکه در ابتدای راه هستیم گفت:از نظر سرانه فرهنگی در شهر کرج خیلی وضعیت مناسبی نداریم.
محمد نبیونی افزود:ارتقای سطح فرهنگی شهر نیازمند تلاشی مضاعف است که همه بتوانند در عرصه های فرهنگی استان البرز و شهر کرج بدرخشند.
وی اضافه کرد:شورای پنجم شهر کرج این امادگی را دارد تا با اجرای طرح های مشارکتی حوزه فرهنگ و هنر این کلانشهر را گسترش دهیم.
نبیونی گفت: شعار انسان محوری در مدیریت شهر کرج همراه با توسعه فعالیت های فرهنگی و افزایش سرانه های فرهنگی به وقوع خواهد پیوست.
وی ادامه داد:شورای شهر کرج با کمک اصحاب رسانه و دیگر دستگاههای فرهنگی تمام تلاش خود را به افزایش سرانه های فرهنگی شهر به کار می گیرد.
7414/1535خبرنگار وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.