به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی روزدوشنبه در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر در استانداری البرز با اشاره به اینکه ستاد دهه فجراستان دارای 24 کمیته است افزود: تفاوت البرر با سایر استان ها این است که علاوه بر کمیته های مصوب و ابلاغ شده، کمیته مردمی را نیز دارد.
وی اضافه کرد: کمیته مردمی بازوی توانمندی برای ستاد دهه فجر محسوب می شود و تمایز مراسم امسال با سال های گذشته این است که استان را برای برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی آماده می کنیم و مراسم امسال طلیعه ای برای گذشت 4 دهه از انقلاب است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در این جلسه با بیان اینکه تکالیف محوله در خصوص برگزاری جشن پیروزی انقلاب انجام شده گفت: در این راستا همانند سال های گذشته برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته است.
ابراهیم طاهرنژاد افزود: امید است همانند سال گذشته تیم های دیدار از خانواده های شهدا و ایثارگران در دستور کار قرار گیرد، همچنین برگزاری نمایشگاه های فرهنگی در مدارس و اماکن عمومی در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: گلباران مزار شهدا امسال پربار تر برگزار می شود چراکه در آستانه ورود به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم.
طاهرنژاد گفت: رویکرد برنامه های امسال تلفیقی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.
1535/6155/ خبرنگار: مریم صوفی ** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.