استاندار البرز با تاکید بر ایجاد شرایط مطلوب تولید و اشتغال از راه اندازی سامانه "دادور" در راستای دریافت آسان‌مجوز کسب و کار و تسهیل مراجعات ارباب رجوع، خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در مراسم افتتاح سامانه دادور با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در ایجاد و گسترش فضای کسب و کار، افزود: دولت یازدهم در شرایط تحریم و بحران اقتصادی کشور، آغاز به کار کرد و با برنامه ریزی مدون و دیپلماسی قدرتمند توانست مانع بزرگ تحریم را کنار بزند.

وی با بیان اینکه برجام یک سند معتبر بین المللی است، تصریح کرد: استحکام برجام و حمایت بین المللی، منجر به تمدید تعلیق تحریم ها، شد.

استاندار البرز یکی از دستاوردهای برجام را اعتبارات میلیارد یورویی سرمایه گذاری های داخلی و خارجی دانست و گفت: تمامی این اقدامات حاصل تلاش و برنامه ریزی های دولت تدبیر و امید و در سایه حمایت مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات ارباب رجوع در خصوص دریافت مجوزها، بروکراسی پیچیده اداری است، افزود: دریافت مجوز زمان و انرژی زیادی را صرف خود می کند و گاهی با ایجاد مشکلات، باعث خروج سرمایه از کشور می شود.

استاندار البرز با اشاره به ایجاد میز خدمت گفت: با توجه به تاکید دولت دوازدهم در تسهیل مراجعات ارباب رجوع، اهتمام ویژه ای در ارتقا فضای کسب و کار، ایجاد شده است و بر این اساس جلسات و شوراها با اعمال برنامه هایی به صورت مستمر و عملیاتی تشکیل شده است.

نجفی با تاکید بر فرصت یک هفته ای راه اندازی سامانه دادور در تمامی دستگاه های نظارتی، افزود: تاکنون 97 کاربر برای این سامانه، آماده به کار هستند که متقاضیان با استفاده از این سامانه بتوانند در کمترین زمان، مجوز کسب و کار دریافت کرده و شکایت های خود را ثبت و پیگیری کنند.

وی گفت: استان البرز مهاجرپذیر است و هر میزان که اشتغال ایجاد می‌شود همچنان نیاز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.