به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در بازدید از پژوهشگاه مواد وانرژی مستقر در مشکین دشت فردیس البرز، افزود: جامعه ما با توجه به شرایط نوین زندگی در دنیا نیاز به راهکارهایی جهت بهبود زندگی مردم دارد که باید از این فرصت هایی که داریم استفاده کنیم تا به این مهم دست یابیم.
وی اظهار داشت: وجود پژوهشگاه مواد وانرژی و زمینه های فعالیت آن نظیر نانوفناوری فرصتی است که اگر از آن استفاده کنیم زیان می کنیم.
نجفی افزود: ما باید پاسخگوی مردم باشیم و یکی از نگرانی های ما ایجاد شغل می باشد که باید در جهت اشتغالزایی همفکری و همکاری داشته باشیم.
استاندار البرز گفت: در این خصوص مدیران استان را مکلف می کنیم تا ارتباط خود را با پژوهشگاه مواد وانرژی حفظ کرده و گسترش دهند و در پروژه هایی که بتواند برای مردم و جامعه مفید و موثر واقع شود، همکاری لازم را داشته باشند.
استاندار البرز گفت: در بحث مواد و مهندسی پژشکی نیز در این پژوهشگاه فرصت هایی به دست آمده که باید از آن استفاده شود.
نجفی اظهار داشت: پژوهشگاه می تواند هر گونه همکاری و پروژه پژوهشی که مرتبط با استانداری دارد را ابلاغ کند و ما از آن استقبال کرده و همکاری می کنیم.
استاندار البرز از پژوهشکده ها، آزمایشگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی،مرکز رشد،کتابخانه،نمایشگاه تجهیزات و دستاوردهای پژوهشی و ساختمان سبز پژوهشگاه مواد وانرژی بازدید کرد.
پژوهشگاه مواد وانرژی در مشکین دشت فردیس استان البرز مستقر است.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.